۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 1010417

گزینه خط حمله پرسپولیس پیشینه جالبی از حضور در فوتبال اروپا دارد.

مرد سال گرانادا پای میز پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین، ایساک ساکسس، ستاره نیجریه‌ای که فصل گذشته در سری آ حضور داشت، به گزینه خرید پرسپولیس تبدیل شده است. نکته جالب اینکه او با تیم واتفورد در رقابت‌های FA Cup فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و علاوه بر آن، به عنوان کاپیتان دوم تیم ملی نیجریه، در جام جهانی زیر ۱۷ سال به قهرمانی رسید. هرچند به دلیل مصدومیت تنها در دو بازی اول این تورنمنت شرکت کرد، اما در جشن قهرمانی همراه تیم نیجریه حضور داشت.

جالب است بدانید ساکسس یک برادر به نام گودنس اوهیرمن دارد که او نیز در دنیای فوتبال فعال است. گودنس دو سال از ساکس بزرگتر بوده و به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای در حال حاضر در تیم NK Opatija در لیگ دسته دوم کرواسی توپ می‌زند.

یکی از مهم‌ترین افتخارات ساکسس در عرصه ملی، کسب عنوان آقای گلی در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا زیر ۱۷ سال در کشور مراکش است، جایی که با پیراهن تیم ملی نیجریه خوش درخشید.

ساکسس در ۳۱ آگوست ۲۰۱۴، در جریان تساوی ۱ بر ۱ گرانادا مقابل الچه در لالیگا به میدان رفت و با ۱۸ سال و ۷ ماه سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ گرانادا که در لالیگا به میدان رفته است، شناخته شد. او همچنین در همان فصل موفق به شکستن رکورد دیگری شد؛ در دسامبر ۲۰۱۴، با گلزنی مقابل والنسیا، لقب جوان‌ترین گلزن فصل لالیگا را به خود اختصاص داد.

در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵، ساکسس توانست شش مرتبه برای گرانادا گلزنی کند و با عملکردی درخشان، نقش مهمی در نجات گرانادا از سقوط به دسته پایین‌تر ایفا کرد. این عملکرد او باعث شد تا تیم گرانادا با کسب ۳۹ امتیاز در لالیگا بماند. همچنین در پایان همان فصل، ساکسس به عنوان بهترین بازیکن گرانادا انتخاب شد.

البته در مورد این بازیکن هنوز هیچ چیزی مشخص نیست اما باوجود آمار نه چندان خوب گلزنی، او گزینه جذاب و هیجان انگیز برای خط حمله پرسپولیس محسوب می‌شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.